<3

 hemma :). hahaah idag så åkte ja tee min moster sen så gick jag däär i från för hade saknat emma och diana sååå jag drog till stan fast jag inte fick träffa kompisar!!. hhaha sen så pratade vi och allt som hade hänt men jag hade liksom inte skrattat på skit länge såå jag skrattade åt allting och gick o dansa :P haha det var fult med poliser över hela stan asså.:O. sen så var det typ en handikapp som sa akta er tjejer det finns mkt på stan jag ba vah och vände mig om sen han blev skit rädd för mig HAHAHHAHA han börja springa sitt snabbaste han va typ 40 50 år haha sen jag sprang efter så klart jag ba ja har pistol jag ska sjuta dig sen han sprang o jätte snabbt haah assååå skönaste jag vet inte vf alla gamligar springer när jag snackar meee domm(aaa) men aja vi hörs pusshej::* /Nathalie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0