bilden tagen i norrköping

hej hej allihopa apor just nu gör jag inte så mkktt ligger och smsar och chillar. bilden är tagen i norrköping idag;p liknar en gorila på bilden hhhaha men skiti. jjag hatar och bo här dom tjattar på mig fucking hela jävla tiden kan dom bara inte hålla käften och låta mig vara förfan??? blir så himla sur fuck life fuck att folk ska bestämma vill bara bestämma över mitt liv och hur jag ska leva själv men att hor soc finns är så jäkla äckligt för jag hatar dom otroligt mkt dom har förstört för mig flera gånger ingen kan hata dem mer en va jag görr asåå ni måste verkligen tro mig ... jag menar det hatar dom mest. min mamma är en fitta fan men jag älskar henne ändå fast hon e en falskfitta hon ljuger för mig så jävla mkt. hon säger så jävla mkt som hon inte ens vet hon tror hon vet allt men hon vet ingeting prick som soc NU FICK JAG MIG NGT I HUVUDET JAG HATAR VUXNA DOM FLESTA IAF ÄCKLIGA MÄNNISKOR AVUNDSJUKA MÄNNISKOR DOM VET INTE ENS VA JA GÖR I MITT LIV SÅ DOM KAN FAN HÅÅLLA KÄFTEN BLÄBLÄÄÄÄ ... men skit i det nu ni behöver inte ens läsa.-.- men bara skrev ut mina känslor lite. jag vill hem hem mitt hem aså va jag saknar :( faan men jajajajaja nu orkar jag faktiskt inte skriva mer så vi höörs pusssar på er / NAATTA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0