blä

klaga inte ppå bilden jag vet att den är handikappad hahah men ni får nöja er annars kuk i er :) men just nu smsar jag och lyssnar på musik och chattar i msn hihi tråk tråk vet har alltid tråkigt på helgeerna här fick inte ens komma hem påå den hära helgen fett fittigt men aja idag ska jag inte göra så mkt bara ligga och ta den lungt typ aah.:) men min lärare sa t mig igår han bahh skulle du kunna leva utan mobil ja ba nej sen ja berätta att när jag tappa min mobil jag ba jag fick värsta dampen kasta saker över hela hustet börja kalla folk hora och allt han bah de där e inte damp så berätta han va damp vaa aah hahaahaha :o:O.. men aja bloggar senare byeee bebiisar/ natha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0