bloggar lite igeen


haha min näsa asså klaga inte! Den blir så jävla ful på bilder om ni undrar varför jag alltid täker den? så nu ser ni varför.. mihhiih asso jag kommer inte kunna smsa om tvåå daggar och jag får inte ens köpa coomiq vet inte hur man stavar men aahh ni fattar väl annars e ni dumma i huvudet-.-;). och får inte ens mååånadspeng??! assååååå halåå.... och plus lixsom jag bor oxå i en gardeob asså halåå:s. fett taskigt-.- aah men skit i det nuuu:) vill bara säga :oo. visste ni att jag älskar att sjunga och dansa i love iit(a) och jag skulle jätte gärna vilja sjunga och dansa för folk det skulle va fettt kul(AA):* . oj förlåt nu fick jag tårar.. här på den här låten den ger mig masssa med minnen asså shiiit saknar.. / nathalie  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0