∫  мεʟεκ ιʙʀαнιмσνιć

daagens låt:*

IGÅR
13/4; igår så vakna jag kl halv 7 xd hahahah minns nt ens va jag gjorde:o aja sen så taggade jag t skolan började 8.20 gjorde nt så mkee xd va i skolan å så :p sen så när vi hade lunch så såååååg jag min älskadeeee J:$ skiit söt tihihi som vanligt skämdes han:o han gjorde värsta hjärta t mig. min kompis blev avis å grejr:$ loveit:) sen så hade vi rast, så va vi ute me de :$ hahahaha J's kompis ba; vem e snyggare J ba; hon(mig asså HAHAH) blev cook glad shaffiya blev ren dissad asså;) skit stolt sen så gick vi t gräsplan adel, yasir å alla va där (a) hahah så jävla gulli J va när han spela fotboll, jag lacka på adel ba för han håller på XD ssen så venne va de hände me J, gick fram t hnm å fråga äru sur, han ba; nej jag ba; okej shaffiya ba; du vet att vi driver me dig jag ba; nt jag iaf han ba; jag veet sen så gick jag t skolan å så så jävla gulli han va :$ sen när vi hade bild så gav han sitt nr t mig(aaa' faan va gulli han har redan mobil , HAHAHHAH aa sen så hände de nt så mke för dagen men jag fick se hnm hela tiden :D älska tisdagar<3

IDAG
14/4; idag så vakna jag halv 7 venne vrf jag vaknar så tidigt men jag hinner typ nt fixa mig å grejr de tar faaan 10 timmar xd aa å jag började halv 9 men aa sen så va jag på väg t skolan å så trodde att jag hade glömt mobilen men nej gjorde aldrig de:) aa sen så gick jag t skolan shaffiya va där nere gick t henne å va me henne fast jag hade lektion svenska, sen så skolkade jag oxå matten pallade nt, fuck shaffiya vi gick asså tänk gick t visättra för att se en kille xd medans vi vänta på mirjana :D så ringde jag min älsk J § snackade me hnm fast fattade nt alla börja skrika å grejr:$ sen sa jag; hejdå nån ba; hejdå en kille ba; nej sen la jag på hahahah shaffiya trodde de va en kille som hon gillar fast de va modou å andra HAHAH hon gick upp å gömde sig HAHAH modou kollade ner sen så garva jag vi gick upp å så sen gick vi ner xd å mirjana va där så vi gick t henne hon skulle ramla xd men hon gjorde aldrig de tuur iaf Xd sen så gick vi tbx t flempan fast mirjana glömde sin busskort så hon fick gå tbx. medans jag å shaffiya gick xd ahahahah har skit ont-.- vi gick t gräsplan snorungar va där så vi gick t skolan HAHAHAH när vi såg modou i skolan så dog vi av garv xd HAHHAHAHA sen så hade vi ba 2 min rast :s sjuukt, vi hade so venne vad. sen när vi slutade lektionen så gick vi t gräsplan hela klassen å körde fotboll ;) hahahah asså jag leker att jag kan å grejr å springer som att jag har gjort mål venne vad men jag tog bollen hela tiden :D hhaha sen så gick vi t skolan å sa om vi skulle ha svenska å de ba nej så vi fick gå heeeeem:p stolt sen så gick vi t centan å adama skulle köpa tuggummi xd hhahah så glömde hon sin busskort i skåpen så vi gick tbx fettt jobbigt -.- aa sen så va vi i centan igen å hon köpte tuggummi :$ fick 3 st :D hahahah sen så gick hon, jag å shaffiya va i skolan å såg J å hans kompis stolt breeeeee älskar ba hnm cook kattii hår å allt :) ska försöka ta bild på hnm , kattkatt:* aja pallar nt blogga skit ont i hela kroppen aja ajdee, hare gött, puss&kram :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0