hejhej kom nyss hem idag så jag varit glad hela dagen ungefär hmm orkar inte berätta allt som vi gjort idag. men vii drog aldrig till gym iaf vi va typ i stan och skämde ut oss asssåå shit jag o jessy skämmer fan alltid ut oss hon bahh hållkäften ba för att tro sig framför några jag ba va tuff du e sen hon ooh du skämde ut mej haha vet inte vad. aaaa sen så skulle hon typ åka vespa med issa och issa vill typ inte vara med mig aah så jessy åkte till issa sen så drog jag hem och åt och sånt sen så ringde min fostermamma min mamma och sa att hon ville snacka med mig jag bah nej jag vill inte snacka med henne ska ut sen så sa min fostermamma till min mamma ta hand om henne hon får inte gå ut. aahh sen så blev min mamma skit arg på mig att ja sa att jag skulle ut för kl va typ 22:00 och min fostermamma kommer säga t soc att jag inte får komma hem mer för ja går ut sent men aah. sen så bråka typ ja o min mamma lite sen så blev vi vänner* igen sen så gick ja ut och möte jessy sen så drog vi till doonken som vanligt. såå va vi där och aah vi åt lite och snacka som vanligt. sen så skulle vi typ ta tåget till östertälje aaa sen så sa vi till vakterna att vi skulle ta tåget sen så gick vi ut från tåget sen så sa dom varför tog ni aldrig  tåget dååå sa jag för att jessy bajsa på sig hahha skämde ut henne och mig meee hhehe för jag va ju med henne:* aaaah sen så skulle vi ta bussen hem med det var yp en halv timme kvar tills bussen skulle komma lixsom sen så gick vi istället det va fett kallt hähaha aa så kom jag hem♥:* aa så var min dag idag iaf♥ men skriver senare ha det så bra puss Nathalie Dahlström Antar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0