'


låten väcker minnen :/
shulululu alla bloggläsare.
28/4; idaag så hare varit som vanlig skola å skit. vi började halv 9 å jag vakna kl 7 fast skulle vakna halv. men what ever. HAHAH ilääh sen plattade håret, fixade mig å skit. aa de första lektionen handlade om iläääh minns nt tror de va normer elr va de heter aja skit i sen så hade vi film skit, de va fan porr bre hahaha sjuka de e:s de handlar om en tjej som bazz å hone 16 å blir gravid venne vad. sen hade vi lunch taggade t lunch HHAHAH pallade nt hämta kniv så lånade andras xd tung jage bror :p sen efter så taggade vi t gräs men vi taggade tbx pallade nt me de. aja sen körde vi kort å grejr:p aa, jag börja driva me en kille i vår grupp höll i hnm å sa t alla hane min kille å grejr :) HAHAHH sen jag å adama gick t IT hahahah mert å mommo ba: wayway hur gåre me (minns nt va han hette) jag slåg mert. HAHAHA sen gick vi tbx så såg jag killens kompis höll på me hnm oxå ;d hahah vi snacka på vägen å grejr:p tung jage sen han ba; min kompis vill nåt jag ba; okej sen han tog mig dit såg adrian å alla ahahha de där killarna jag drev me bråka jag ba: chilla bre onödiga sen taggade jag sen kom den killen å sa min kompis fråga chans jagba; driv nt han ba; driver nt jag ba; vi får se låt mig tänka xd HAHAH sen santiago ba; hahahh wayway melek haffa-.- sen jag höll på me ken jag ba ken hjärta amanda amanda ba: bra där:p HAHAH sen ken ba; hörde att du hade nåt mellan killen som fråga chans jag ba; HHHAAHAHAH han ba: haffa jag ba: tagga xd sen så pratade vi om filmen jag taggade pallade nt gick t adamas grupp de hade data å grejr XD HAHAH mert ba; HEJ MELEK jag ba; hejdå sen kom jag tbx han ba; hej jag ba; heej sen en svenne leker ball asså ville fan knulla hnm bre. sen så sa rozhgar hej elr han stirra tror jag sen så taggade mert å rozhgar skulle oxå sen de kasta fan rozhgar's skor på mig jag tog rozhgar stor å skulle kasta mert försöker fånga HAHAH sen rozhgar hane dum :s äckel breee. efter skolan så gick jag t centrum me irem för att köpa nötter iläääh de har höjt 2 kr för en klubba -.- driv mer bre :s orre sen efter vi va typ ute chilla å de sen skulle hem såg ronny, mommo å andra åt nötter ronny ba; langa nötter jag ba; ta hela sen jag gav mommo ba; ge mig lite sen efter taggade hem, sprang t datan :p för de e tråk hemma å de -.- aa just nu chattar jag lyssnar på musik, chill, messar å de väntar tills morsan gör maat :$ 
ajdeee hare gött puss:* //meelek:d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0