fuck allt

hej hej fuligar! en bild när jag va brunett. idag kommer jag ha tråkigt hela våren kommer ja ha tråkigt här hemma assåå blir fettt suuur.. viill hem vill verkligen hem jag känner mig helt jävla död ledsen ångest hmnm i helgen kommer jag ha tråkigt så fucking tråkigt sen början skolan igen på måndag sen måste jag gå upp halv 6 sen gå till busshållsplasten i 25 minuter aassååå oooh orkar inte ens tänka på viket sjuk jävla liv jag har just nu!. sen på måndag kommer jag berätta för mina lärare att jag vill hem. och att de är doms fel att jag går i skolan hahha dom ba men de är inte vårt fel vi är bara här för att hjälpa dej sen jag bahhh jo de är ert fel ni borde tacka nej till mej och säga låt henne flytta tillbaka till sin familj haha...:/ asså fuck kärlek lyssna pååå låten / nätt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0