fuck off. //meeelek,

smälter.
23/4; hejhej äntligen hemma:) har varit i skolan å så hände nt så mke orkar nt berättra xd HAHAHHA jag kallas för KO nt för APA  iaf vi fick reda på vilka grupper som skulle vara me varandra på kärleksveckan å gissa vad -.- fick va me sergen ! fuck off horaaaaaaaa! vill fan nt va me bögen bajsar sneeet har cook damp på läraren laaaaaack vrf fick alla guzzar va me guzzar å jag me killar ! assså hora hatar min horskola! mamma töjare re... walla hatar min lärare ouf kmr fan skolka en hel vecka breee! aja just nu sitter jag här å tjatar på syrran att hon ska komma t festen :( vill verkligen vara där :( hoppas hon kmr ! aja puss åkram hare gött:*
HAHAHAHA syrran köpte nåt t mig :o undra vad:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0