hatar att städa

nämen hejsan:D. haha jag måste städa men jag tänker inte städa min fostermamma bah städa nu Nathalie jag svarar inte assåååå det värsta jag vet är att städa det är så jobbigt-.- haha jag vet jag är latt. men idag såå kommer jag bara ta det lungt äta godis och sånt kanske kolla på film sen imorn åker jag hem hihi jappii!:D. men får bah va hemma två dagar men ska tjatta på min svennemamma:d jag hatar verkligen min mamma assso inte så hatar men hon tror hon vet allt hon är så jävla kaxig så ja har luuust och ge henne en smäll i anisktet hon är bara för knäkt jag knäker henne så lätt som helst sen näär hon e knäckt sååå säger hon sluta bråka nu Nathalie-.- assåå ooh hatar henne men älskar henne oxå:*.
min syster ringde mig och sa att hon vill ha hennes byxor haha men dååå jag ba då ska jag få byxor av dig sen hon bah men de är ju mina byxor du har jag bah och annars jag hatar inte med dom sen hon bah aa okej:p :d. hähä som att ni bryr mig men aja töntar-.- :) herååå /NATHALIEE =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0