hatar min idrottslärare(björn)!

låten väcker gamla tider..
shulululu alla läsare:)
16/4; idaaaag så har de varit skola för mig.. vi som har svenska fick börja 9.40 men fuck alla i skolan! vi hade ingen musik så jag kunde fan sova hemma re! ORRE! äntligen skulle jag börja halv 12, men fuck alla! aa sen så hade vi hål timme första gången, HAHAHAHAHA. sen så hade vi lunch:p tihihih de blev korv me bröd:d gott :p tog 2 bröd å 2 korv xd sen så skulle jag hämta ketchup. aa hade korven på brödet å gick för att hämta ketchup haha alla stirra jag ba har ni tv elr xd adama fick skatt attack så att hennes tuggummi ramla ut:* HAHAHAH aa sen så hade vi matte me åsa:$ hahah lyssnade på musik å gjorde typ inget elr jo xd klippte nåns sudd å gjorde t bitar sen så kasta jag på burak, omar, sergen å adama xd hahaha de titta bak jag ba vad? HAHAHA sen så fick vi sluta tidigare(a' stolt § mm efter så hade vi SO ååååå nej me björn(idrottsläraren) vi kolla på kalssfoto fast förra året så skulle vi säga allas namn shaffiya ba schampo hahah björn kasta ut henne xd sen så va jag me adama å titta å ba; säg allas namn han ba; sen som pratar åker ut å får skolk, adama sa allas namn å björn ba; adama å melek gå ut adama ba; nej snälla nej jag gick ut han ba; melek den dörren jag ba; den e finnare utsikt;) gick ut ahhaha sen så körde jag, adama å shaffiya kortspel hhahaha i uppis:$ aa sen så såg jag mohanned :o aa skit i sen så snacka jag på dörren sergen öppna sen stängde cook snabbt xd sen så banka jag å sprang ahahhah dog av garv efter de så leta björn efter oss fast vi gömde oss lekte lite körregömma(stavning) xd aa sen gick vi t kapprummet å va där å dog av garv adama lekte ambulans hon ba; uuuuuuuuuiooooooooninonino hahahahah vi dog av garv:p sen så fick vi alla tre skatt attack, aa efter de så slutade de:p så vi skulle ha idrott me björn asså säg nt igen me hnm re aa vi hade idrott å jag va fkg ombytt :D tog omars mobil å kolla hur mke cash han hade ouf han va rik han xd sen så sa björn t mig kom jag ba; nej han ba; kom jag ba; nej kom du han sa t omar att öppna sin mobil fast lampan :s jag ba;ee sen sa han kom så fick jag gå me hnm t en omklädningsrum-.- han ba titta på lampan jag titta han ba; igen jag titta :s jag sa t adama jag ba; hane sjuk han tror jag har druckit nåt aboo jao HAHAH sen så fick mirjana göra samma sak sen så aa körde vi lekar venne vad. efter de så fick jag duygus kex choklad, jag tagga t FG de hände grejr men orkar nt berätta allt aaa sen gick jag hem å så aa blabaalalalalallalalalala ...
bloggar senare pussåkram//meleeek:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0