hejhej!

hejhej igår så bloggade jag inte för hade annat för mig. igår så var jag me jessy andrea först va vi typ lite på stan sen så drog vi till ssk matchen assååå jag ville skratta så jag hållde på med andrea hela jävla tiden jag la maskara på hennes aniskte o sånt haha jag är jobbig ja vet -.- men när jag vill skratta så förstör jag för andra sen jag och jessy börja dansa och mobba folk vet inte vad haha ja hatar att bara sitta tyst och kolla på en jävla match :o blir trött då :D:d sen så fick andrea typ damp på oss och dissa oss HAHAAHAHAH :o men sen så börja vi kasta grejer på en handikapp kasta en sak vet inte va den heter omg hhaha men den kom prick på handikappens huuvd haha sen ja dog av  garv han ba ajj haahhahahaaha :P aa sen så typ vi 23:00 drog vi till donken och åt lite och jag skämde ut jessy hHAHHAHAHA ja la musik sen hon ja börja sjunga sen hon ba sluta hhahaha .p aa sen så drog vi till centralen och skulle ta bussen så gick vi till pressbyrån och jag köpte kakor hhahah ballirena i love chockladen där henne åt bara chockladen där inne hahhaa :p :D aa sen så kom jag hem och va skiit trött så orkade inte skriva nggttttt. men jessy kommer snart tlll mig vi ska typ gå o gymma elr va fan hon sa hahah:d men ajaa skriver senare puss puss/Nathalieee

Kommentarer
Postat av: cassi

omg shit va respektlösa ni är som kastar saker på en handikappad människá:o asså snälla man gör bara inte så-.-

2010-04-10 @ 23:14:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0