HEMLIGHETER / NATTA

jag älskar päron godis melon och farmorsmat såklart;*
jag är 1,60 cm. jag suuger på skolan har ig i alla ämnen! men ska bli bättre. jag har massor med problem jag kan bada i 4 timmar älskar!har jävligt lätt för att bedömma folk utan att jag känner dom. när jag ser någon som typ är blond med mkt smink så kollar jag snett elr säger fjortis! men den personen kan ju vara jättte trevlig ska försöka bättra mig-.-. jag har aldrig tagit halsblus för att jag är så jävla rädd att få lungkanser elr va de e:p!. Jag kan uppkäfta mot folk som e äldre men sen så när jag kommer hem så ångrar jag mig verkligen och är super rädd!!. jag älskar att gå runt på stan och bara vara glad och visa mig och när det finns mkt folk!. jag tkr jag är snygg när jag mår bra när jag mår skit så tkr jag att jag är ful. Jag blir rädd när dolt nummer ringer mig. Jag hatar när folk tittar snett på mig och tror dom e så snygga fast dom liknar grisar haaha får fan damp. Jag hatar folk som bråkar. Jag är så jävla nöjd med min släkt. jag hatar när fula killar gillar mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0