iläääh, glömt blogga...

shululu, alla läsare.
förlåt om jag har nt kunnat blogga å så har varit skit trött å har nt pallat snacka me folk å så...

dagens låt

SÖNDAGS
18/4; i söndags så väntade jag å syrran på dali fick vänta i busshållplatsen i typ 1timme å 30 min. jag frös skit mke re -.- aa sen så åkte vi t rågsved för att ville se imran å sekka... så vi åkte t hagsätra men nej vi såg aldrig de å gick t en mataffär typ vivo elr minns nt aa köpte balerina hahaha, vi alla åt hela:p sen så åkte vi tbx t rågsved å taggade vi t huddinge å jag va skit hungrig bre -.- så vi åt hamburgare :d sen så skulle jag på toa å märker att de e mörkt.. hahahahahah -.- så höll en kille me oss venne vad aa eftere så gick vi t busshållplatsen å vänta på bussen mot norsborg:p hahah å en gamlig pruta -.- asså eeeuw hur fkg äckli kan man vara:s aa sen så tvingade dali å syrran mig för att ta bilder på de, tönt.

MÅNDAGS
19/4; i måndags så började jag 9.20 som vanligt hade engelska skit trråki , satt ba å lyssnade på musik.. aa sen så va nt annica(stavninG) min lärare nt i skolan så vi fick sluta kl 1 stolt bror. aa venne vad orkar nt berätta meer, e fkg trött av dagens idrottsdag.-'

IDAG
20/4; idag så började vi 9 men i egentligen så skulle vi börja 10 i 10 -.- asså palla kunde fan sova lite t.. aa whatever, å vi hade idrottsdag/friluftsdag. gick t skolan kl halv 9 för att träffa en kompis sen så GICK vi t visättra -.- asså skit trött å vi hade orientering å massa skit. skit tråkigt trodde de skulle va längdhopp å massa skit-.- aa sen så fick vi sluta 12. men va skit trött vi gick t skogen å grejr :s omg! aa efter de så, gick vi tbx t fmp va skit trött köpte glass. sen gick jag tbx t visättra sen tbx t fmp sen tbx t visättra för att mirjana skulle hämta sin syrra från dagis asså skit jobbig har fan träningsverk -.- å e skit trött aa venne vad orkar nt skriv nåt känner mig nere venne vrf .. snackade me hedi nyss :p lyssnar på musik ska snart äta äntligen. aja bloggar nt senare orkar nt.
puss&kram hare gött //meleeek:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0