jag♥låten § / Nattah

tjatja, idag så har jag inte gjort så mkt har inte ätit något på hela dagen elr jo en macka bahh sen så har jag bara sittit på datan tråkigt vet hatar ingetligen att sitta vid datan och ha tråkigt! men vad ska man annars göra liksom? finns inget och göra här i skogen mitt igenstans. och min fostermamma hittar inte på något det endå hon vill göra är att vara med hennes fula hundar hatar STORA FULA hundar och kommer föralltid att göra det. men det fattar inte soc dom bah du kommer börja gilla hundar? asså dom tror attt dom vet/kan allt fast dom vet ingeting helt enkelt dom borde skaffa gärnor elr hur man stavar det istället för att ta barn från sina föreldrar bah så dääär... men aja imorn kommmer jag inte heller göra så mkt tror jag känner mig fett tröttt-.-.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0