Min avundsjuka gör ont!

assooo ååhhhhh fuck fuck vad fan ska jag göra... min avundsjuka gör så att jag inte orkar mer du betyder verkligen kan inte glömma deeej assåå fuck fuck fuck fuck fuck vad ska jag göra!:'( är världens avundsjukaste männsika.. :(! i love you kan aldrig glömma diiigg... låten säger allt :'( jag tänker på honom hela tiden det gör verkligen ont det känns om hela världens tjejer gillar just honom han betyder mest för mig jag skulle kunna göra allt för honom men jag betyder ingeting för honom så jag måste ge upp men det verkligen inte försöker glömma honom hela tiden men han kommer upp i mitt huvud om och om igen det är så jävla sjukt jobbigt jag vet inte om jag orkar mer han är den ändå jag älskat påriktigt kommer aldrig kunna glömma han ALDRIG har försökt flera gånger men det går inte... jag är så fucking avundsjuk asså jag pallar inte det här vet inte vad jag ska göra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0