N

hej har tråkigt just nu som vanligt häär i söderköping imorn kommer jag börja åka buss till skolan assååå shiiit jag kommer aldrig orka vakna halv 6 och sen gå 20 minuter till busshållsplasten asso omg. jag orkar inte ens vakna klockan 9 så ska jag vakna klockan halv 6 asååå omg kommer inte ens orka plugaaa i skolan dåå. Södertälje va mkt bättre.. här är det skiiit men jag är tvungen attt boo här så kan inte göra något åt saken. jag fejkar mina skratt inerst inne är jag helt förstörd! men ska försöka kämpa för att måå braa! Jag saknar allt mest av allt men man kan ju inte leva en leek hela livet.:/ sååh nu är deet över. Idag så ska jag inte göra så mkt bara äta och såå är skit trött kommer säkert somna när som helst ./ Nathalie


Kommentarer
Postat av: Shiva

din blogg =)

2010-04-12 @ 18:41:17
URL: http://musseomimmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0