nästan lika brun som emma:* hata soc!/ Natta

haha bara för att jag blev nästan lika brun som emma sommaren 09 så de såå hhaah blir alltid brun såklart:*§ längtar bara till sommaren men jag vet att sommaren 2010 inte kommer vara bättre än 2009 för 2009 levde jag sommaren som en lek allt va så fucking kul men nu bestämmer liksom soc över mig så jag får inte göra vad jag vill assåå blir fett lakk! jag skiteriii soc ska inte finnas i närheten av min sommar och jag tänker åka hem dom ska inte bestämma det soc kan verkligen knulla sina mammor sååå desåååååå. jag vill låsa in dom i flera år i en källare så får dom kääänna hur det känns för mig liksom! hahahahahhAHHAHA omg va skönt om dom va inlåsta nu sen jag skulle lägga tejp på doms mun sen spotta på dom asså omgg hahahah !!!!!:D bästa. asso vika tankar jag har!:o men jag vill verkligen göra det för dom ska få känna hur det känns för mig juuust nu jävla horer(a) jag glömmer aldrig när pedofilen lasse elr lars elr va fan han heter iaf ett svenne namn hihi skratta när jag fick panik och när dom sa att jag skulle flytta och börja slå min mamma och kasta greejer och så och slog han och han bara skratta asso han är en jävla pedofil soc gubbbe han skratta säkert för han ville att jag skulle måå dåliggt jävla äckliga glassögonorm gubbe! hatar dig med hela hjärtat! asso har lite damp just nu -,-!. har damp för att jag bara sitter  här och har inget och göra! om jag va hemmma nu asssååå omg skulle va ute elr ha fettkul som vanligt:(. men men vad ska jag göra.... soc ska fåå se en dag en dag ska dom få se"" jag menar det. men aajja ska tänka på att jag ska inlåsa soc nu HHAHAAHAHAHHA allvarligt;o fuck you,;* puss och kram på er alla! / Nathalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0