va dig själv alla andra finns redan.

 

va dig själv alla andra finns redan asså du har förendras så jävla mkt. först säger du till mig jag ska bliii fjortis sen jag ba va dig själv sen du bah nej jag vill bli som alla andra. sen typ efter en vecka saa du till mig jag vill bli emo jag bah omg asså va bara dig själv sen efter en vecka till så ville duuu bli hiphoppare? asså helt ärligt talat du behöver inte see ut som allla andra. Va bara dig själv det är bäst.  Folk tror att jag är fjortis fast nää det är jag inte jag har min egen still mitt eget smink jag köör eget jag är inte wb ngt. jag är bara mig själv och kommer alltid att vara de. jag kanske liknar en fjortis jag bryr mig inte jag ser ut som jag gör och är nöjd med det pusspuus;* // Natah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0