öppethus.

shue alla bloggläsare..
29/4; idag har dagen varit sämst .. :/ vi hade öppethus i skolan å den började kl 18.00 kom t skolan 18.15 nåt .. sen så var vi i klassrummet å redovisade vad vi hade gjort under veckan. sen så gick jag me adama t de som spikar yaaani de tävlade om vem som skulle kunna få in en spik adrian fick 6 gånger asså typ han spikade ba 6 gånger å andra fick typ 9-10. sen så va kl typ prick 8 å några från kultur skulle redovisa :p kl kvart över 8. HAHAH adama å jag stod där de skulle redovisa de blev cook fullt HAHAH sen så kmr osman å ba: vem e de på turkiska jagba; vem ( lekte att jag nt visste fast de var mertcan) alla börja hålla på me mig -.- sen så kom edward å sa; han kmr fråga igen(asså chans-.-) sen så sa mert : kom de finns plats t dig ;) jag ba; nejnej.. sen när de börja sjunga å de så börja ta bilder blev galen hatar när nån tar bilder .. hahah sen efter allt va slut typ kvart i 8 HAHAHA alla gick upp jag gick ba utan att se adama gick ensam sen så börja rozhgar, mert å santiago putta mig.. ficck skit ont sen så tog jag mert han ba; walla de va nt jag de var rozhgar sen han börja prata turkiska xd sen släppte jag hnm å höll på me rozhgar han ba; de va nt jag bre sen mohammed tafsar .. han lekte att han nt gjorde de slåg hnm sen taggade för leta efter adama. såg henne hon ba; där e du leta efter dig sen så gick vi t p3-p1's kapprum så kmr mert å mohammed jag sa t adama jag ba; alal puttar mig å så .. sen så tafsa mohammed å mert mig.. adama ba garva xd jag ba; de e nt roligt. sen så skulle jag ta på mig mina skor sen så skulle jag kolla om min syrra va där björn ba; vart ska du jag ba; t min syrra han ba; nej du ska gå ut den vägen jag ba; idiot ska gå me min syrra han ba; gå sen jag gick å kolla hon var nt där sen så kom mert å mohammed sen så tog jag på mig skorna :$ hhaha såg min syrra ute, stefan ba; melek haru cigg jag ba; neej. sen så börja de regna.. jag å adama skulle gå t centrum elr jag skulle lämna henne t busshållplatsen sen så kom mert å mohammed springade mohammed tafsa å ba; jag joggar ba lite;) HHAHAHA jag ba: -.- sen så taggade min syrra me dali venne vart. mohammed ba; får jag en kram elr vare nåt annat sen jag krama, han tafsa skit jobbigt.. sen vi gick lite de börja komma adama börja springa lite sen jag sprang sen vi gick de kom tbx sen börja de dra mig å mohammed ba; ska säga en sak jag ba; nej han ba; kom bara sen de höll på mert sa t mohammed jag tar den handen du den. jag höll i min ipod å mobil HAHAHA sen så sa jag; seriös de räcker adama börja kriga hon ba; hon ska komma me mig bre sen mert ba om jag får kram jag sa t mohammed släpp min hand sen jag krama mer han börja tafsa sen så sa mohammed ge mig oxå så går vi jag ba; nejnej hanba; kom igen jag krama. han tafsa så jävla hårt.. sen så börja de as regna adama ba; där är min buss jag ba spring hon ba; jag hinner nt sen jag ba; jo spring t novum du hinner hon ba; nej ska jag ta den vägen du tar jag ba; aa kom sen vi gick runt hahah gick t gräs plan å va ser vi vi ser simon ta av sig kläder :s näär de regnar bre -.- HAHAH sen vi gick ner från trappan sen så sa jag jorden kmr gå under adama aa bre; de blåser å så HAHAH  sen så var vi framme i terapivägen å jag va så snäll(aa' följde me henne lite såg emil HAHAH han kuta sen han tappa sin mobil HAHAH tung se så gick hon t busshållplatsen å jag gick hem :p börja kuta den sista biten .. hahah kom hem ur blött :/ mitt hår var förstört å allt. plattade för onödan xd sen t dess har nt gjort nåt messa me folk å så, skit tråkii -.-sämsta dagen.. aja ajdeeee bloggar senare //melek:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0