påsklov§

dagens låt. mina minnen kmr fram för varje gång jag lyssnar på den:**
shululululululululu, alla :p dagen har varit skiit braaa, asså skit bra x) varit i skolan som vanligt lektion å grejr:p fick sluta 1 timma tidigare-.- bara för att jag var klar me matte prov-.- kmr iaf få IG elr G- som alltid.. aa sen så kollade vi på match när 9p2 körde mot läraren, läraren vann såklart :p sen gick jag t centan å köpte comviq kompis ;p å efter de så gick jag tbx t skolan;) å hade lektion aa å så skolkade NO lektionen pallade nt,, aa efter allt gick jag t centan å köpte brun, HAHAHHAHAHAH alltid :o gick in t FG alla va där som vanligt ;p efter 10-15 min taggade t gräsplan;p hahahah gick dit för att snacka me yasir han e skyldig mig 5 kr x) HAHAHAHHAHA, mohammed ropa mig å ba; melek! va drickeru för dricka. äre mke elr lite jag ba; burn. mke han ba; okej. efter jag snacka me yasir skulle jag tbx t FG mohammed ropa igen å ba; kan jag få drickan jag ba; nej han ba; snälla jag ba; neej sen så höll mert på att snacka me mig fast jag nt hörde lyssnade på musik.. sen så sa en kille t mig hälsar man nt, sa neej xd aa vi gick runt hela fmp x') efter typ 2 timmar gick jag t gräsplan fast satt på en bänk å kolla när de körde fotboll:) hahahahahah, yaani snackade oxå sådär sen så kom arash, å min kompis ville fråga nåt så gick vi å fråga hnm om en sak, sen kom simon, mohammed å de de spelade fotboll sen efter 5 min vi taggade de va cook kallt-.- aja messade me adrian nyss;p hahaha hane tung, sitter här å chattar me folk, chillar, musik å grejr. ajdeeee bloggar senare hare bra. jalla byee/meeelek:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0