Pedofil lärare


vet ni att min lärare är pedofil lyssna han skrev en lapp till mig han bah Nathalie du är underbar och fin tjej blev skit äcklad sen hade lexsion uft har skit svårt o stava till det men ni fattar hoppas jag aa . sen de va tre andra killar med oss asså vi hade bah en liten grupp den lexsionen aa sen jag visa lappen och allt tii dom sen jag sa högt göran e pedofil sen jag rita av han och det sen han ba Nathalie due respektlös vetinte vad sen när killarna gick göran asså pedofilen han bah vf gjorde du så där försöker du få uppmärksamhet på ngt sätt sen jag ba vadå uppmärksamhet sen jag kasta ett sud på hans huvud assååå blev så jävla fucking arg på den dära pedofilen han går övergräsen om han skriver en ändå lapp till mig igen anmälar jag honom tillochmed hela skolan säger att han är äcklig pedofil han är så jävla sjuk i huvudet..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0