puss på er

hejhej! nu så lyssnar jag på musik jag hööör veroncia hela tiden skratta i hennes rum hahah hon kanske skrattar åt sig själv i spegen för hon är så ful man vet inte haha nää drivier men man kan fan tro det asså veronicia bor oxå här i fosterhemmet:). haha jag e fett taskig asså dumma mig!.o ska sluta vara så taskig:o nää skoja:d. men haha alla killar typ säger att jag inte visar respekt och jag e konstig först e jag snäll sen e jag dum typ om dom säger att ja e snygg så säger jag sug kuk haha . men jag älskar och bråka. nääär ja har tråkigt iaf:p hmmm aa :D hängde nyss upp tvätt=) och kollade på film noow moonn men kollade nästan inte på filmen hihi smsa hela tiden och slog på veronicas mage o skratta för mig själv hon tyckte inte ens jag va rolig men jag tyckte fan jag va fett rööolig hah:o men e ganska trött så ska snart sova men har fett svårt att sova:/. men imorn ska jag bara ta det llungt hela dagen oxå tror jag hmmm hoppas det blir dåligt väder bara för att jag ska ha tråkigt hahaahah asså bara för jag har tråkigt så vill jag att alla andra ska ha tråkigt! visst är jag fittig :o. men men så är det bara:) men aja jag älskar er oxåå puss på er med.:D<3 /Natta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0