saknar sommaren 09

asså omg va jag saknar sommaren 09 asså verkligen saknar. just nu så ligger jag i sängen och smsar med en jävla kaxig bög hatar han har bara lust och ge han en smäll i ansiktet. är ganska arg nu för om jag inte får komma hem på sommaren så dör jag helldre jag vill leva livet nu inte sen? är det svårt att fatta. aahh det värkar som det HORSOC! idag så har jag snackat skit till mina lärare och då menar jag verkligen mkt skitt om soc och hon jag bor hos och min mamma och att jag saknar södertälje och att södertälje är bääst så de såå!:). mina lärare gillar och höra på mitt skitsnack HAHHAH=)=). Jag berättar oxå får dom att jag vill döda dom hundarna som bor här i mitt fosterhem haha. aah sen så läser jag högt för dom jag älskar att läsa högt!=) får ont i huvudet när jag läser tyst de e fett jobbbigt-.- när jag bara saknar hem så gillar jag och snacka skit till lärare(a) haha o plus såå rita jag socgubben som jag hatar mest som en gris så skrev jag lite om haaan hahaha och min lärare skratta hahaaha:D de finns ingen som hatar soc mer än va ja gör men aja pusshej § nathalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0