skolan

hejsan , kom nyss hem från skolan va skit trött på morgonen som vanligt-.- haha fick springa till bussen tog bilden i skolan idag hähä-.- jag kom typ till skolan klockan kvart i 8 sen så hade jag matte min lärare sa att jag va fett smart så de såå haha:). sen så åkte jag och min lärare till norrköping och va där en stund alla kolla på mig jag bahh asså shit kan dom ba inte tappa blicken asså dom kolla och tappa aldrig blicken jag baahhh ööh fett störigt sen så åt vi fika vi och snacka och så sen min lärare bah nathalie du är en underbar tjej ja baah aa ja vet ..p sen han ba får man inte säga de ja ba jo sen han ba men du kan va knäpp ibland och säga att du inte orkar med saker och va sur men annars är du underbar och snäll jag bahh mm .:p hah. aa sen så åkte vi tillbaka till skolan sen så va sara i skolan så berätta jag för henne allt som har hänt och varför jag bor här och så:) sen såå sluta jag .p ssååå tog jag bussen så såg jag veronica asså min fostersyster ni som undrar elr va man ska säga aa-.- sen ja ba nämen tja veronica äre din kille som sitter brevid dig hahah asså jag skämde ut henne,o hon ba tyst med dig ja bahh ni passar ihop vet inte vad ahah asso ja e bäst på att skämma ut folk;d. men aja bloggar senare puss kram /Nathalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0