skooolan..

aaa du sitter jag i skolan och har rast ahhah jag vet att ja såg cp ut på bilden, men aja börjar 12 tror jag orkade inte äta i dag för alla i matsalen baah kollar pååå mig som om jag vore en kändis som kom tiii skolan elr ngt hHAHAAAHAH , nää nää men aaa man kan tro det iaf ;)sov nyss typ elr sov inte hållde på så kom några killar och skrämde mig när jag håll på att somna shysst HAHAHHA! men just nu så lyssnar jag på musik och e typ fett trött och det är skit varmt ute men orkar inte gååå ut:) har möte idag halv 3 hhahah trååååkk kommer säkert börja gråta som jag gör på alla möten är så fucking känslig och när jag blir arg så börjar jag gråta hihi.. men veroncia sa till mig igåår att jag inte kan sminka migg assåå helt ärligttalat kan hon liksom kolla på sig själv hon sminkar sig som en jävla påskkäärring HAHAH :S . bah för jag sa till henne palla röka du förstör dina lungor hon ba kolla ditt ansikte jag ba de kan man iaf ta bort sen hon bah du kan inte ens sminka diig hahah sen jag dog av garv hon liknar en käääärriing men nääää ska inte va så taskkig men aja pusshejj bloggar senare:*:/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0