Svart håår

hejhej ... idag så var jag i sthlm med jessy och mamsen och köpte kläder och sånt kunde inte vaara där så länge för mitt tåg till norrköping skulle åka halv5:( e skit ledsen elr inte skit ledsen men aaah villl verkligen inte booo här längtar redan hem .. hihi men färgade mitt hår mörktbrunt men de blev typpp svart assåå omg hahaha... ducshar hela tiden så det skkaa bli ljusare :d men nu ska jag jag typ lyssna på musik och ta lite bilder assåå no life-.- visst hehehhe. visste ni att jag sägger hehe till folk när dom säger skämt som jag tkr e tråkiga hahah :O :O men hade inte tid o skriva vad som hände igår så skriver de nu pusss.. /nääät

IGÅÅÅR

haha igår så var jag meee jessy och såå haha asså jag är bäst vi snackar typ medd jessys svenne killkompisar sen jag leker typ äkta svenne jag ba hur mår ni mammas pojkar sen jag ba ska vi skaka hand vet inte vad haha sen jag bah ta det lungt i kväll mammas pojkar hahah aahhh så snacka vi meee dom o sååå seen skämde jag ut miggg men  men hahha.. sen så va vi med ida typ en stund i centralen och donken .:p ihiih sen skulle vi ta bussen hem så såg vii en skit ful kines assÅÅ haha när vi kom in i bussen så typ vifta jessy med handen vid hennes huvud haha sen när vi skulle gå ut från bussen så drog jag kinesen skit hårt i håret såå hennes huvud gick bak asså omg hahahahahahahahahaha de va skit roligt asså ni skulle sett kinesen blik asså hon ville typ gråta ,O Vi skämde fan ut oss hahahha-.- alla kolla på oss:o men om jag tänker efter sååå va det synd om kinesen ahha...:d sen så kom vi hem till mig :) så åt vi och sånt och kolla på film aahhh typpp :) roligt roligt:**/NATHALIE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0