tbx från fetsen.

shuue alla läsare:o
23/4; hahahha idag så har jag nt gjort så mke skola å så:) allt är som vanligt:o sen så messa jag me michelle å grejer hon ville tagga t visättras fest jag skulle redan tagga så jag taggade me henne, typ kl 8 xd sen så såg jag adama å sainabou å jag skulle in t fetsen å betala 10 spen så skev de sabina på min hand jag ba; okej? aa efter de så satt vi venne vad aa sainabou gick fram å tillbaka HAHAHHAHA. sen så såg jag shaian, adrian å alla spela venne vad de heter.aa samma skit sen så satt vi å chilla såhär, så kom shaian å adrian å ba; hur gåre me leon jag ba; ? HAHAHAH sen så taggade vi ner. typ de va ingen som dansa :) adama ba; ska vi sitta där jagba; aa kom xd sen satt vi å gjorde inget kolla ba på å grejr jag messa som vanligt HAHAHAH leon å syrran så jävla gulli hon va :p sen så ville michelle å adama dansa så de dansade jag satt ba å messa som en idiot:p alla börja dansa när de kom deras favorit låt:D aa så såg shaian mig å trog upp mig jag ba; nej han ba; jo dansa. så skulle vi upp för att nån ringde adama men shaian drog mig fast han dansade me natcha -.- aa venne vad de va roligt sen så satt jag å amro ba dansa me abdolla jag ba; nej å vi tjafsa om saken sen så drog adama å michelle mig för att jag skulle dansa xd sen så kmr zaid å tar mig å dansar jag ba; iii adama kom me ho gick bak hahah sen så sa han nåt xd palla säga ut de i bloggen HAHAHAH aa efter så satt jag. pallade nt en kille ville dansa me mig men jag ba; nej hahaha sen en annan kille ba; kom å sa vill du dansa me mig jag ba; neej HAHAHAH sen så gick jag upp å dansa å sa t adama att killen fråga om han ville dansa me mig elr nåt, hon börja närma sig hnm jag ba; va göru lack jag går å sätter mig HAAHAH sen jag satt några killar satt bredvid, alla stirra å så xd haah, sen så messa jag. raul hälsa på de venne vad :o sen så kom shaian å hälsa å drog upp mig irriterande vill nt ens dansa ... aa efter de så gick vi ut för att ta "friskluft" så sa en kille att de finns en man som brukar vara hära såå att ni måste hålla er nära oss. sen såg gick vi in igen aa what ever orkar nt berätta mer haha sen så dansa adrian me en tjej hela tiden jag sa t adama titta på de HAHHAHA. sen så ringde michelles morsa så hon skulle tagga, så jag följde med henne. kl va typ eeh, minns nt XD aja bloggar kanske senare är skit trött. orkar nt å så aja iaf skit roligt :) glömmer aldrig dagen.  
ajdeeh hare bra puss&kram//melek:*

Kommentarer
Postat av: Michelle <3

manenn kl var typ halv elva när min morsa singde xD

2010-04-27 @ 22:03:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0