Thaahhh

hejhej§§§ jag vet attt bilden e ful men vi hade inget smink på oss så deså klaga iinte:). men kollade nyss på film men veroncia hon är suris tråkis AHAHAHA bara för att jag sa till henne om hade bajsat på sig och såå och håller på henne då får hon fhan flippp;p snoppp i henne:d sen jag bah till henne vill du ha godis?' sen hon bahh aaah jag ba gå ner och hämta då HAHAAH. hon bah du e så dum visste du det så brukar hon säga att jag ljuger fett mkt när jag berättter sanna grejer typ att jag ska få moppe när jag fyller 15 om jag sköter skolan och sååå men det tror hon inte på såå kuk i henne igen hahaha.. hon bah att jag är skit jobbig .o fuck you veronica jävla surpuppa !!!.  vill hem saknar Södertälje där har dom iallafall humor elr humör kan inte skiladen på dom :p men aja pusss ni får ha det bäst kramar!<33/Nathalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0