två dagar i rad'

IGÅR

9/4; igår så va jag ba hemma hela dagen hade tänkt gå t FG elr t IP, men men de blev aldrig de för att de va fuckaad vädeer... aja gjorde typ nt så mke. snackade me folket å grejr;) typ tråkiii dag asså har nt så mke att skriva re -.- HAAHAHAAHHA.. messa me dani, nikos ¨å alla hände grejr-.- dåliga grejr pallar nt ta upp de på bloggen aa iaf sov fhan kl halv 3 mobilen dog å kunde nt messa så jag somna:p

IDAG

10/4; idag så sooov jag, min morsa kmr me lillasystern å lillasyrran slår mig på huvudet me en fkg sak blev lackad sen de gick.. sen så kunde jag nt sova så jag vaknade glömmde ta bort sminket igår så sov me fkg mascara.. shiet fuckad sen så gick jag t datan -.- fuck musen va typ bort så fick starta om datan -,- aa morsan gjorde mat å fick passa lillan :p sen så åt vi tsm yani hela familjen. morsan fråga om jag ville åka t skäris me henne så jag ba visst vrf nt så jag fixade mig skit snabbt xd hahahah, efter så satt vi i bussen asså måddde illa för att de lukta skit asså kunde nt ens andas, aa sen så va vi framme i vårby gård mert å de kom :p HAHAHAHAH. sen så va vi i skäris vi handla mat venne vad ;o uffff såg 2 kattiga killar (a) asså dog för de :$ skit söta hahah fast de va kortare än mig ^^ hahahahaha de börja stirra venne vaad å grejr :p sen så köpte jag burn. sen så gick vi in å kollade grejr hahah lillasyrran sov hela dagen re :p sen så åkte vi tbx t fmp vi gick haha efter att vi va i porten så vakna min lillasyrra skit snabbt :o HAAHAHAH skit söt aa kom hem.. baba ville smaka burn hahahah  han e tung han ba blir man full av den jag ba nej morsan ba äru sjuk HAHAHAHAHAAH aa sen så fixa baba mitt å leylas rum me kläder venne vad x) hahahah. just nu så dricker jag burn, musik å chattar pallar nt blogga ajdee bloggar senare puss;* jalla byee//meeelek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0