ʟσνɛ нαs ɴσ αɢε ʟιмιτ∫ мεʟεκ αʏdɛмιʀσνιć

Daddy Yankee; Zion y Lennox, Yo Voy
15/4; idaag så vare som vanligt skola å grejr:) vaknade halv 7 å fixade mig, skulle dricka mjölk-.- men råka spilla för att jag va skit trött å kunde nt hålla i glaset xd HAHAHAHAH e sjuk min syrra sover fortfarande, väckte aldrig henne hon vakna sj :p sen så taggade jag tuur kom aldrig försenat t lektionen men läraren kom fkg försenat .. hahah fast gjorde typ inget snackade ba å grejr sen så hade vi träslöjd, HAHHA hälften av 6p3 va me oss å jag pallade nt jobba du vet, så jag gav omar min plats å taggade ut å grejr fick se J asså omg skit katti å snacka om snygg adidas kofta :o damn girl xd HAHAH vi hade typ lunch om 10-20 min men jag gick tidigare för att se J :p aa efter lunchen så hade vi NO som vanligt kom jag försenat -.- skit i sen så fick vi vara i datasalen XD HAHAHAH som alltid fb å grejr:) hahahah , aa efter de så hade vi idrott .. hahah walla jag va fkg ombytt sen jag pallade nt messa me folket å grejr  idrotts läraren(björn) kmr t mig å alla yani stoppar in min mobil han säger -.- meelek gå in i omklädningsrummet jag ba hahahahha tur att jag nt la mina värde saker i lådan :d stolt bror sen så höll vi på där inne å grjer efter lektionen så vill (björn) snacka me oss så han snacka -.- aa skit i sen efter de så hade vi M-språk skolkade pallade nt me lektionen me eva horungen -.- jag gick förbi mitt klassrum å eva såg mig hon ba; nt bra jag ba; okej HAHAH så gick jag tbx för att hämta mina skor, eva ba de e ingen ide att du kmr in jaag dissa läraren gick dig hahaha hon flippa -.- sen gick tbx hon ba; kom in nu vill prata me dig jag ba; ska hem e sjuk HHAHAHA fast jag skulle låna adels boll jag, mirjana, era, shaffiya gick t gräsplan å spela fotboll :D damn fast jag körde bara när adel kom å så xd adama kom xd tung daa asså sen så såg vi J å hans kompisar han skämdes cook mke:$ hans kompis sa t mig att J sa t hnm att han älskade mig(a) stolt Xd sen de börja bråka å så efter de så gick jag upp t vår skola xd hHAHAA sen så hade vi matte med björn(idrotts läraren) driv nt me mig .. lack bajsar snett på hnm hahahah han skulle dela ut lappar t oss å han såg att adama lyssna på musik jag ba skitt måsta göra nåt så ha nt ser mig jag leka att jag grät, walla de funka bre sen så börja jag hålla på me omar skit mke HAHAHHAHAH gjorde grimaser å jag börja babbla sen så slängde han ut omar å mig ! fitta på hnm re jag går ut från klassen hahahahah alla stirra jag ba vaaaad? HAHAHA sen så håller michael på me samira HHAAH hon fick cook mke å börja skrika HAHAH jag ba lyssnar på musik å leker att jag nt vet vem de e HAHAH sen kmr leylas lärareee(anki/ankan) å skriker på mig å samira hon ba; skrik nt vi har lekiton jag ba; sug HAHAH sen honba; va har ni för lektion jag ba; matte hon ba; vart jag ba; bakom dig hon ba; vrf går ni nt in? jag ba; för att vi blev utslängda hon ba; jag släpper in er å att hon sa t björn att de kan nt vara ute å björn sa att de nt heller kan vara inne :D HAHAHAH så vi fick gå hem :p sen så gick vi nt hem vi väntade på de ..aa så kmr anki å ser oss å säger ; ni får nt va hära ni måste hem ska ringa t era föräldrar jag ba; ring de e nt första gången:S HAHAH sen hon gick cook surt .. HAHAH tönt :p aa sen så gick vi t centan köpte choklad blev sugen, sen följde adama t terapi :D hahah taggade hem å de t vsa :p hatar hor läraren, äntligen kmr alla från sälen tbx :s pallar nt me läraren :s hahah fick en bild på J men vill nt visa:$ just nu lyssnar jag på musik, chattar, chillar å grejer. 
bloggar sernare puss&kraam//мεʟεκ αʏdɛмιʀσνιć:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0