18 apri


jag saknar digg mama ..

tjaba allahopa:*
idaggg så var vi och bada hahaha fast det var fan fett kalllt:o dom tvingade typ mig att bada -.- mitt i våren.o asså dom har typ en strand häär:) dom bada o allt men jag bah dopa fötterna och frös igäll mig och åt bullar och smsa hihih. hundarna va oxå där dom hållde på och lukta på mig asssåå får damp när dom luktar på mig elr kommer nära mig så jag sparka på dom;o. AHAHAH aa har inte gjort så mkt mer idag iaf elr jo gick en promenad me veronica och två av hundarna hon tog stora hunden och jag lilla hunden sen jag försökte ta in hunden i vatten pöllar hahahahhaha sen hunden fick typ damp på mig;o den typ morade elr hur man säger de sen så sa veronica till mig hunden får inte hälsa på någon sen det kom typp en gamlig sen jag hälsa på henne sen jag tog fram hunden till gamligen sen hunden bara morade hahaahha! sen veronica blev fett arg på mig sen det koom några hundar och veronica blev fett rädd för att hundarna skulle bråka sen jjag garva igäll mig veronica bahh det är inte roligt sen ja ba hoppa på nu hundar AHAHHAHAH. assso omg jag älskar och jävlas med fula hundar-.- för att jag hatar dom såååå grovt hahah dom stinker hela jävla tiden dom äcklas asså-.- men imorn skola åååneejj.. måste vakna halv6! fett jobbbiigt faan.. jag hatar att vakna på morgorna-.- och sen måste jag ju gå i 25 minuter till busshållsplasten och tar bussen 7 assåå ditt finns ingen annan buss här på morgonen så jag är typ en halv timme för tidig till skolan hela tiden fettt jobbbiigt-.-. Men pratade nyss med min underbara mormor hon vill verkligen att jag ska flytta hem igen till södertälje älskar och saknar henne hon e bäst haha hon brukar ringa till soc och säga att doom är sjuka i huvudet vet inte vad haha jao va skön hon är:p hon sa oxåå till mig att hon ska prata med soc och min mamma att jag får komma hem nästa helg hoppas jag får det men jag tror inte jag kommer få det av jävla hooorsoc hoppas dom dööör faaan vad jag hatar dom. dom känner knappt mig och dom går och säger till min fostermamma att ja gör så och så lalala-.- vet inte vad går knappt på doms möten så dom vet nästan inte vem jag är så dom kan fan bara hålla käften! tycker jag men aja pussar;* / Nathalie 


Kommentarer
Postat av: Anonym

vem är Veronica

2010-04-19 @ 14:46:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0