..


låten säger allt.. 
FUCK ALLA PLAYER!
 
godmorgon:) hahah har inget å göra. orkade nt blogga igår de hände saker-.- gick t gräsplan typ kl 1 elr nåt så såg rozhgar mig å sa HEJ melek! å så jag snackade nt så mke för att jag frös skit mke .. asså stog (stavning) typ i 2 timmar på samma plats å nt ens rört mig x) sjuk jage aa sen så skämde rozhgar ut mig;( för varenda kille som va där asså kuk på han ... aa sen en kille ba bestämm nån gång , jag ba garva :p rozhgar ba som du vill jag kan sluta hålla på me dig men då får jag din dricka yaani redbull jag ba ta hela han tog å drack lite sådär han gav tbx. sen kom min morsa me meryem(lillasyster)  jag gick t de å snacka sådär sen gick jag tbx rozhgar ba äre din mamma jag ba aa han ba va katti jag ba eeh:s han ba driver sen efter alla aa 3 killar höll på me mig -.- så jag gick hem fan x) de va cook kallt darrade som fan:/ efter jag kom hem så somna jag, HAHAHHAHA. efter de så messa jag me adrian, shaian, leon, walid, mohammed, malek, yosef, meyrem, dalal å alla. sov runt 1 tiden ;d å jag vakna fan 10.55 snacka om konstiiig, tror jag nt ska göra nåt idag kanske t IP venne vi får se å så, lyssnar ba på musik just nu å jag har fastnat för en låt(L) ( stor - allt vi gjort ) BÄSTA<3 ville ba säga t de speciella;d GRATTIS, ammar, diana, ilknur(L) hoppas ni lever 100+ år :) bloggar senare hare bra, jalla byee/meleeek:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0