thuung daa assw!(L)


Colby O'Donis - I wanna Touch you
Shululu alla bloggläsare:)
Idag va jag me syrran å dali, vid halv 4 dali kom t oss så vi gick för att äta kebabpizz:$ thihih efter de så gick vi runt fmp, gick t porten satt där typ i 20 min;) dali lämnade sin jacka hos oss, sen så taggade vi t tumba:p leyla å dali frös som fan, HAHHAHA tur för mig :) sen så gick vi t idrottshallen;p killar o grejr:p messa me folk å så. hahah efter de så gick vi t donken. HAHAHHA fick vänta tills alla bliar gick iväg för att gå över xd dog av garv;) leyla köpte glass å pommes å dali köpte glass, å typ jag venne, xd hahah satt där typ en katt kille om gående, snacka om att leka fin!  aa efter de så gick vi t tumba centrum:d hahah, daaah sug min tå(a) hah dali å leyla va typ höga:p hahhahah aa sen så kom tåget :d vi gick fel hål så gick vi t rätt hål 3 killar stirra jag ba ; ? sug, vi satt i tåget xd 2 killar kom gående i tåget de satt sig där bort jag messa me folk hha å lyssnade på musik :D haha killarna börja snacka å de satt bredvid oss :p jag messa sen så sa den enda killen : Shululu guzzar, händer? vi sitirra ba å dissa. syrran ba; shoo han ba; messar ni me varandra elr? leyla ba; nej han ba; de verkar som om hon göre hoon gör blickar t mobilen(yani jag då) han ba; hur gamla e ni? leyla ba ; 15, hahah, han sa t sin kompis han ba; lo hone 15 han ba ; vi e 17-18 han ba; vart ska ni ? leyla ba ; fmp han ba ; va händer där da? hon ba ; hem xd han ba; vart kmr ni ifrån , hon ba; turkiet, han ba; du oxå? jag ba; aa? han ba; e du kurd från turkiet leyla ba; (minns nt va hon sa) han ba t mig: du? jag ba; ha? han ba; äru kurd från turkiet jag ba: -.- han ba; jalla snabbt. jag ba; neej han ba; äru hel turk jag ba ; aa han ba: askim sen vi taggade:D walla de va katt ouft :* sen vi snackade så där sen vi lämna dali t busstation sen vi gick bussen kom å så:p walla dagen va tung å skönaste :p messa om de e nåt ajdeeh (0700510173) jalla ajde orkar nt blogga mer pöss å kram hare gött /meeeelek§

Kommentarer
Postat av: lunah-

hahaha tuuungh

2010-04-06 @ 22:00:57
URL: http://luunaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0