tree, dagar i rad (a'

shululululu katter§

Everyday - Million Stylez

FREDAGS
6/4; i fredags så va jag i  skolan sen så åkte jag t huddinge för att shoppa grejr å åkte t skärholmen å samma där:) gjorde nt så mke kom hem typ 18.00 för att baba skulle komma, men morsan flippa på mig ba för att jag gjorde nåt fel -.- asså snacka om att jag får skit hela tiden :/ men jag kmr alltid å äslska min mamma oavsett vad som än händer mig å henne(L) å lovar alltid att ställa upp för henne å så.. aa men sen så va jag skit sur gick t mitt rum å la mig .. messa me folk lyssnade musik å grät-,- aa skit i x) de e iaf över jag å mamma e vänner :D elr mer än så(aa'

IGÅR 
7/4; igår så va jag i skolan å gjorde jag ingenting va ba hemma :/ skit tråkigt ville ut men gick aldrig... va typ vid datan hela dagen å chillade=) what ever sen så snacka jag me mohammed i lur men han blev sur ba för jag messa robin medan jag å moahammed snacka aa så där, jag snacka i lur i 1-2 timmar :) kolla e nt så snål :p aja sen så messa jag me folk för att jag hade tråkigt sen så somna jag typ vid 2 tiden. förlåt för er som jag dissa. thihih:$

IDAG
8/4; idag hände de mycke xd nä skoja elr kanske. syrran gick t skolan för att plugga matte å så fast hon nt palla så hon taggade t rågsved me dali. aa å jag va hemma, va tvungen å hjälpa min morsa, vakna typ 11- 12 typ, va vid datan fick fan 34 sms-,- hälften va av robin -.- asså palla bomba ba för att jag nt pallar messa x) skit i han e endå roli person å så. HAHAHHA så gick jag t datan å läste akams blogg å fick veta att jag e me på en tävling;) verkar roligt thihih:$ aa sen så fixade jag för typ  halv 11 t halv 1 för att jag å morsan skulle t barnmorsan (stavning) iaf t läkare för att de skulle mäta min lilla syrra å väga å så:) ganska roligt hon grät hahahh fick typ bära henne å leka me henne medans de snackade XD hahahahh efter de så gick vi t centrum för att handla mat venne vad :D kärlek asså § haha efter så gick vi hem hahahah jag å morsan garva hela vägen hem ba för meryem(lillasyster) va så roliii asså hon tittar runt å såg ut som en kines när mössan ramla av xd hahahahahahh. aa efter de så kom vi hem å så syrran va hemma;D å gejr aa så jag snacka me folket:) sen så ringde nån på dörren å de va shaffiya;) hahaha hon hade kommit tbx från vet nt vart hon va :) aa sen så ville hon att jag skulle ut me henne så jag gick ut å fixad ni som såg mig såg mig HHAHAHAHA aa vi givk t gräsplan för att kolla vem som va där å de va typ snorungar så vi taggade t FG , å de e nt första gången dee va så få människor så jag, shaffiya å abdolla körde lite venne vad xd sen taggade vi de va cook kallt xd köpte en klubba för 5 spen hahahah vet nt vrf va sugen. aa sen så gick jag hem för att de va kallt, hheh mina ögon blev röda å börja få tårar.. just nu så chattar jag me akaam min bästa bror § amina å aida:d de e så jävla tunga asså:$ thihihih bloggar senare om jag pallar:*


ajdeeeeh, hare gött pöss å kram//meeelek§

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0