Vill verkligen hem

jag vill verkligen hem hem hem min rädsla skrämmer mig okej ja kan vara här tills sommarlovet inte mer assåå snälla mamma jag vill hem va är det inte du fattar.... du är så falsk du säger att allt kommer bli bra men jag tkr faktiskt inte de allt är skit vetu inte hur jobbiigt jag har det mamma? Nej tyväärrr... du säger att ja mår så bra till alla fast jag mår sååå dåligt att jag vill dööö bara dööööö..... jag klarar inte av det hära snart när jag inte får veta när ja får komma hem jag blir så jävla ledsen fuck allt fuck fuck soc äckliga hooorer!!!!. DOM KOMMER FAN ALDRIG LÅTA MIG FLYTTA HEM GUD VAD JAG HATAR DOM det har jag sagt flera gånger men kan säga det 100000 gånger tilll ... ! jag hatar soc över hela mitt hjärta. Okej lyssna här såklart jag börjar gå till skolan omm jag får flytta hem igen för jag vill verkligen inte tillbaka hit.. men de är ingen som lyssnar det är ingen som fattar ingen som tror mig vet ni hur det känns ? som om hela världen ska bestämma över hur jag ska leva vad jag ska göra.. gud va allt ska vara svårt!. fan assååå..... jag ångrar allting jag skulle kunna göra allt för att bo hemma jag skulle bli den underbaraste tjejen om jag fick bo hemma. men ingen bryr sig vad jag säger dom säger att de är bäst att jag bor här och då är det såå tkr dom så dom lyssnar inte på mig jävla soc aassåå så fking jävla dålig still.. ! :( och dom sa att jag kan få komma hem och 'HÄLSA PÅ EN VECKA ELR NGT PÅ SOMMARLOVET* okej vad ska jag göra här resten av sommarlovet de finns ju ingen skola på sommarlovet ska jag ligga i sängen o må dåligt elr elr va ute i skogen och bara sakna min familj och allt jag hade?.. fan assåååå.... jjag är så jävla räddd att det blir så att jag måste stanna här hela sommaren jag kommer fan ta självmord dåå kommer måå så jävla dåligt. jag gråter mig tills sömns det är fan inte så kul ellehur??. jag har det svårt nu här tänker jag på prick alla mina jävla problem men hemma i södertälje så gjorde jag aldrig de hade bara kul och sket i allting prick allt . MEN ASSÅÅÅ EN SAK MÅSTE MIN MAMMA FATTA JAG KOMMER BLI VÄRLDENS BÄSTA FLICKA OM JAG FÅR BO HEMMA JAG LOVAR SNÄLLA JAG ORKAR INTE VARA HÄR .så har jag sagt till min mamma flera gånger fast hon bryr sig inte vad jag säger hon låsas som att ingeting har hänt hon ringer nästan aldrig mig hon skickar bara SMS ` Och säger glöm aldrig att jag älskar dig saknar dig. säger hon SÅÅ FALSK usch om hon saknar mig varför får jag inte komma hem när jag frågar henne får jag komma hem? .. om hon ville att jag skulle komma hem skulle hon juu frågat soc får nathalie komma hem.. MEN NEJ det gör hon inte ska jag säga varför joo för hon är en falsk mamma!. jag är ingen sån som alla kan bestämma över jag pallar fan inte det hääära mer jag menar fan det aså shiittt men ska försöka kämpa kämpa kämpa så jag någon gång får koommma hem;'( om jag ens får komma hem!:'( jag blir så jävla ledsen oooh...  skrek bara ut mina känslor.


Kommentarer
Postat av: Anonym

fan vad jobbigt du har det Nathalie.

kämpa gumman kämpa ge aldrig upp :(

2010-04-22 @ 21:57:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0