Visste ni att ..


att jag älskar att shoppa

att jag är halv svensk och halv syrian


att jag saknar gammla tider

att jag vill bo hemma

att jag blir arg snabbt

att jag hatar hundar

att jag inte använder smink på sommaren

att jag hatar folk som tittar snett

att ja vill dö ibland

att jag saknar södertälje

att jag skrattar åt mina enga skämt

att jag får kontiga tankar

att jag tycker fjortis killar är fula

att jag äär oskuld och är stolt över de

att jag skiter i allt

att alla märker när jag ljuger




Kommentarer
Postat av: ...

du e inte oskuld, afr..

2010-04-02 @ 23:55:01
Postat av: Nathalie

???? jag är visst oskuld :d

2010-04-03 @ 00:24:01
URL: http://nattaochmalek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0