inlägg.


hej på er bloggläsare, idag har det varit en tråkig jävla fredag har snackat med mamma och så. min mamma försöker göra allt för att ja ska få komma hem men soc lyssnar inte dom ba vi bestämmer annars ger vi henne elvu, hatar soc så jag har gråtit väldigt mkt o lyssnat på sorliga låtar;/hahha men sen så var ja tvungen att följa meed till ngt vet inte vad de heter typ som sjukhus aah så jjag fick vänta där ute och hade inte mobil för natalie lånar den hon bor oxå här hon behöver den för hon måååste ringa sin kille,-.- så jag hade väldigt tråkigt vänta där ute och lyssna på musik o kolla mig typ i spegen hela jävla tiden hahahhahahaa men sen så stängdes min mp3 av för hade inte battero kvar:o så jag hade fett tråkigt;o fick typ damp:p sen så var jag skit hungrig så vi gick o köpte kebabpizza men sen så orkade jag inte hahah när jag e ledsen så kan jag faktiskt inte äta men pusskram!/Natthaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0