kopierade inlägget från, aydemirandyildiz.blogg.se

Bilden tagen från Google.

Juste i morgon är det så att jag åker till Turkiet.. Kommer ta tåget kl 10.00 något sånt och ska ta flyget kl 13.00 I alla fall ska åka med min familj å mina två kusiner:) Så vi kommer vara i Arlanda & köpa godis och allt. Hoppas allt går bra och så. Kommer inte bo i en hotell utan i vårt lägenhet. Kommer sakna fett många, men inte alla:( Ska vara i Turkiet nästan tre' månader.. Vill vara längre men det går inte, för att jag har skola att tänka på. Kommer få betyg på allt snart.. Men ska försöka ta det lugnt, äta, sola och simma:) Baba sa till mig att han skulle träna mig på fotboll när i Turkiet:p Så skönt kommer förlora min vikt också HAHAH.. Aaah men kommer komma till Sverige typ 21a eller 22a Augusti :) blir sjukt kul. Fast kommer fortfarande sakna vissa inte alla❤ Jag kommer inte heller ha tillgång till data. Kommer vara inne i cafe då&då:) Och kommer inte kunna skriva på länge. Ska försöka ta många bilder:) Aja sista dagen för mig i Sverige då.. Bloggar senare .. ' melek:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0