Sitter i skolan,-.-


 En cp bild som jag hitta på skolans data haha:) men idag så var jag och fika med lärare och några andra elver assåå typ avslutings fikaa typ:p nu har jag iaf rast efter rasten så ska jag kolla på filmen jag kolla på igår hann aldrig se klart den. Sen ska jag till spiran och baka hhaaha sen tror jag att jag slutar-.- sen så ska jag hem till fosterfamiljen ska typ packa och så för min syster vill ha alla sina kläder som jag har snott från henne haha.
Kanske inte går till skolan imorgon för ska ju hem imorgon och tåget går ungefär vid 2 tror jag min mamma kommer hämta mig vid södertälje hamn och ska möta Petra där oxå sen ska jag och petra till stan och köpa kläder och så för ska på stundetfest imorn också så vet inte om jag kan vara med Petra så länge men aa får se :). Men veroncia gick inte till skolan idag så hon kan inte köpa de där till mig.....:( haha men ska se om hon har så får hon köpa nya till sig för jag vill ju ha när jag kommer hem och hon lovade ju mig:P!!! om jag inte får de så kommer jag bli skit sur och jag sa det till henne igår;). Men aja jag skriver väl senare. Nathalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0