.


HAHAHAHAHAHHAAHH när jag va liten -.-'

låten väcker minnen §
 
shulululululu, händer? mannen sj sitter jag här me musik å problem just nu .. asså seriöst kan nt fatta att min "kompis duygu" gav problem t mig ... sjukt taskiigt mannen ska fitta upp henne re, en dag hon ska få se orre! HON SKA FÅ SIN SKIT TBX!
aa å grejr, knr mig sjuk ... jävla SYSTER! hon smitta mig:( tönt, har cook ont i magen bre.. igår kunde jag nt blogga för att jag var skit trött, pallade nt förutom att lyssna på musik, HAHAHHAHAH knr mig dum;o jag bloggar när jag e sjuk-.- aa men idag har jag varit i skolan å chillaat, typ vi började 9 fast kom 8.20 hade ba lust, sen så slutade vi 4 de blev strömavbrott i skolan typ kl 3 :D sjukt skönt hahahhaha, sen så kom den tbx å vi fick gå t lektion -.---' aaja kanske jag nt ska t skolan imorn venne vrf,, jalla bloggar senare, hare gött bojkar äänd guzzar;) ajde§ /mmelek'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0