'


 
shulululu:) HAHAHAHAH idag har dagen varit bra;p aait yani vanligt skola å så. började 8.20 hade sweddi först-.- aa va i datasalen me 6p1 å 6p2;) hahahah gick ba runt, xd sen så hade vi matte, orre anneli-.- som vanlig sluta jag 15.20 HAHAHAH kom hem vid 5 tiden som alltid .. va i centan å köpte grejr t mig .,. yaani en burn-.- gick in t frillan å en guzz ba ; drickeru öl--- jag ba :; äru sjuk?  hahah aa sen så satt ba där lite å så:p sen så kmr shaian å ba ; hur gåre me leon.. han sa att du va se*** minns nt va jag sa, sen taggde vi t skolan å snacka om grejr, fick G- på SO:/ kuk... har iaf prov imorn på matte om stapeldiagram, hahha sen ere basket turnering :)aiit läraren möter måt 9orna HAHHAHAHAHA :d ccok synd förra året så mötte läraren mot poliser elr vare eleverna som mötte mot poliserna xd sjuka re svär, kefff skola vi har re -.- alla har halv dag imorn å vi som slutar nåt me 4 .... ska typ nt göra så mke, lyssnar ba på musik å chillar bloggar senare ajde hare braaa , pöss å kraam / meeelek§

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0