fuck

jag är så trött på folks skit snack jag mår bara dåligt över de. börjar ogilla mig själv mer och mer va ni säger jag tar verkligen åt mig av de ni säger måår bara dåligare och dåligare mår oxå dåligt över när folk hatar mig för ingeting de ger mig dåligt självförtronde. men ska försöka skita i vad ni tycker och säger för mår bara dåligt av dee jag är svagast räddast längst inne. jag kanske är kaxig men jag ångrar det jag sagt och gjort efter. bara om alla kunde sluta snacka så mkt skit och bara låtit mig vaara.

FUCK FUCKKK FUCKKK ATT DET FINNS FOLK SOM KAN GÖRA SÅ JAG MÅR SÅ JÄVLA DÅLIGT OCH OGILLAR MIG SJ!! NI SNACKAR SÅ MKT SKIT SÅ JAG INTE ENS ORKAR MER. SKA FÖRSÖKA SLUTA BRY MEJ FÖR MÅR BARA SKIT ÖVER DE NI SÄGER.ATT NI ENS ORKAR NI KOLLAR SOM OM NI ALDRIG HAR SÄTT NÅGON ANNAN VA FAN ÄR DET HÄR?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0