HAHAHAAH

HAHAAHAAHA assso jag tänker på minnen asso diana emma och jessy va skööna vi var hhahah diana kommmeru ihååg när jessy och emma låg på golvet o vi sängen o vi mobba dom vi ba emma va fan ligger du o laxar som en fisk för o allt HAHAH sen vi skratta igäll oss sen vi sa om min mamma kommer in så ska vi säga att de din fitta som luktar fisk om hon undrar hahaha sen dom fick damp på oss för vi kunde inte hålla käften sen dom slog mig -.- sen när dom somna så tog vi emmas kamra och tog massa med onödiga kort hahah vi tog på när dom sov o på oss när vi va skit fula o allt sen hon fick radera alla huuundraaa bilder hahah! ja o diana somna typ vi 6 på morgonen haha minneeeen asso emma vi drev ba de där me fisk så ta inte åt diggg de är bara kul när du BLIR ARG:p<3 love yooou and miss you :* . hhaha diana kommeru ihåg när vi sov hos emma när vi inte fick någon mat sen emma somnade sen vi la brunkrääm på hennes hår vi va helt sjuka hahha sen vi stack ifrån emma efter 3 PÅ nattten haha  störda ja veet.... aahh sen så ramla jag med mina klakskor som en apa hihih:* /nathalie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0