hor soc !!! dampp

jag är så jävla lleeedsen asså herregud ingen kan förstöra mitt liv mer än soc kan dom har gjort migg så jävla svag ja får bah komma hem två dagar på påsklovet o de är två röda daggar o ja får inte gå ut säger dom sen så sägger dom att ja ska komma hitt tilbaka på måndag asso va fan ska ja göra här dom har gjorrt mig så jävla arg dom har förstört hela mitt liv dom har gjort mig så arg så om ja kommer in på syket elr ngt så är det oxå doms feeel allt är doms fel jävla horsoccc!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! de e ni som har slält till med alla dom hära problem sååååååååklart ja iinte villl bo häääääär?!!!!!!!! fuckkk jävla hor soc hora hora ännu mer horaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa FITTA HORUNGAR SOM ATT NI SKULLE VILLE BOOOO MITT I INGENSTANS O KÄNNA EER SOM GAMLA TANTER OCH ALDRIG VISA SIGG?!!!!! OCH VA INSTÄNGD MITT IGENSTANS MEJSIT KAHPE !! FUCK SOC JÄVLA PEDOFILER! ÄCKLIGA MÄNNISKOR SOM GÅR MIG PÅ KÄNSLORNA!!!!! SOM FÖRSTÖRA HELA MIG OCH MAMMA DU TROR JA ÄR EN JÄVLA LEKSAK DIN TRÖGA FITTA !!!!!!!!!!!! FUCK FOR LIFEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE Krossat hjärta ... och soc säger att de här e min nya mamma? de e doms nya gris mormor fitta ! FÖRLÅT FÖR DE JA SKRIVIT NI BEHÖVER INTE LÄÄSA MEN E SÅ JÄVLA ARG ! /NATHALIEEEE


Kommentarer
Postat av: Michella

oh shit... im sorry :'(

2010-04-03 @ 21:44:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0