jag är bääst /nathalie

hejhej era bajsungar idag så har jag inte gjort så mkt köpt godis och chips älskar haha kollat på film och ätit mat och bara smsat och tänkt lite oo grejer , JAG HATAR OCHHH BO HÄR VILL BO ME MIN FAMILJ SOM ALLA ANDRA GÖÖÖR JA LEVER FÖR MIN FAMILJ INTE FÖR NGN ANNNAN VARFÖR SKA LIVET VARA SÅ ORÄTTVIST OHO... hatahata.. men skiti det nu:): Ska snart gå och duscha:P just nu så tuggar jag tugummi och smsar som vanligt hihi och bråååkar med folk på facebook och på msn det e så jävla kul haaha att mobba och bara knäka dom!(a) :o. jag känner på mig att något kommer hända det blir värre om jag rymmer bråkar elr ngt sånt soc kan ta mig från min familj föralltid det känns som att det kommer hända är skit rädd:( hata hata hata hata hata soc föralltid ni tror ni e ngt ni e svennar som liknar grisar.. bläbläblä ville bara skriva mina känslor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.blir så cp när jag tänker på soc och vad jag vill göra med dom så det är bääst att jag inte tänker så mkt... om jag inte får fira påsk med min släkt omg dååå jävlaaaaaaaaaar då kommer jag dampa ur kommer bli så jävla arg så jag inte ens vet vad jag gör kommer fan rymmma då jävla skit men omg ska sluta att tänka fan-.- hihi .. bry er inte om vad jag har skrivit ät godis:D ni kanske int fattar vad jag skriver men ochh:) /lalalal nathalie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0