läskiggt hatar hundar:o

heejj. /nakom precis hem från norrköping aah för min fostermammma skulle träffa sina syskon-.- tråktråk men vet ni vad som hände?:( jag va i köket aah sen vaah de två av stora hundarna där inne i köket jag skulle äta asso min fostermamma har 8 stora hundar jag hatar hundar.. men vill ni veta vad som hände i köpet jag va inne i köpet själv skulle äta sen så kom de en hund och hoppa upp på mig o slicka i min talrik jag börja nästan gråta va skit rädd börja skaaka sen båda hundarna börja skäla dom liknar grisar jag våga inte ens gå upp från stolen hade tanker i huvudet att dom skulle bita igäll mig för har sett hundar bitta varandra trodde dom skulle göra det mee mig dom va så läskkiga dom hära hundarna visar respekt för alla i hustet utan mig. jävla hund jävlar dom e så jävla fula :o:o men de där va faktist skit läskigt visste inte vad jag skulle göra hundarna visste att jag va rädd sen dom börja skäla trodde dom hade bestämmt sig för att bita sönder miggg haha shiiit :( men ajaa :** byeeeee nathalie§§


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0