maalek, med sin tråkiga/ärliga lista-.-'

GÖR TESTET, ANNARS FÅR DU OTUR PÅ SOMMARLOVET!

Du är kär nu - Ja :)
Du har sårat nån så de börjat gråta - Ja 
Nån har sårat dig så du börjat gråta - Ja..
Du har haft ett förhållande som varade över 10 månader - Nej
Du har haft ett förhållande som varade över ett år - Nej
Du har haft ett förhållande som varade över två år - Nej

ÄRLIGHET

Jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra
 -  Ja:/
Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra - Jaa 
Jag har smygit ut utan lov - HAHAHAHAH, jaa. 
Jag har ljugit om var jag är för någon - Ja
Jag har en hemlighet som ingen vet - Ja
Jag har fuskat i ett spel - HAHAH de beror på vikket spel x')
Jag har struntat i ett prov - Neej, xD

DÅLIGA TIDER

Jag har druckit alkohol
 - Hänt nångång iaf,
Jag dricker mig berusad minst än en gång i månaden - Nej
Jag kan inte svälja piller  - Jo
Jag har tagit mediciner mot depression - Nej
Jag har anorexi och/eller bulimi - Nej
Jag har sovit en hel dag utan att ha behövt det - Nej
Jag har vaknat gråtande - HAHHA, ja :$
Jag har somnat gråtande - Jaa, händer typ alltid..

DÖDEN

Jag hatar begravningar - Ja ..
Jag har sett någon dö - Nä'
Någon nära till mig har försökt begå självmord - Mm..
Någon nära till mig har begått självmord - Nej 

ERFARENHETER

Jag har tappat bort mig i min hemstad - hahahahhh, nej:p
Jag har sett en fallande stjärna - Napp,
Jag har önskat då jag sett en fallande stjärna - Aah
Jag har tryckt på alla knappar i en hiss - Jaa.
Har sparkat en kille mellan benen - HAHAHAH, nej
Har hoppat fallskärm från ett flygplan - Nej
Druckit en hel liter mjölk på en timme - Hahah ofta?
Jag har medverkat i en teater - Nej
Har träffat någon från internet i det verkliga livet - Ja
Du har fångat en snöflinga med tungan - Thihihih ja:$
Jag har suttit på ett tak på natten - Neej 
Jag har aprillat någon - aa ;p
Jag har åkt taxi - Ja?
Jag har ätit sushi - Neej (Kmr aldrig å göra det)
Jag har åkt snowboard - Hahah, neej x)
Sjukt tråkiiig lista hittade ingen annan -.----'
baxad från ; meyrem :$

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0