så trött på folk/Nathalie

Jagg är så fking trött på folk som tror dom är ngt och vet allting om en.. är så trött på folk som kollar snett och snackar skit kollar som om dom aldrig sätt någon blir så jävla iriterad. är oxå trött på folk som tror dom är ngt och tror dom är bättre. södertälje är alla nästan falska.. men jag snackar mycket skit om folk för i södertälje har man inget liv sant men jag berättar aldrig grejer som folk säger till mig som jag inte får säga jag golar aldrig det lovar jag. på något sätt ääär det skönt och bo i fosterfamilj i gusum. men saknar fortfarande min familj och vänner och i falska södertälje.


Kommentarer
Postat av: a

du är en av dem falskaste i södertälje

2010-03-27 @ 19:20:06
Postat av: jessica

sann text nathalie

2010-03-27 @ 21:03:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0