ts hah

hejhej bloggen just nu så gör jag inte så mkt städade nyss och tvättade det värsta som finns är att städa tkr jag blää! men aja lyssnar på musik älskar den låten jag lyssnar på lägger in den snart:* min mamma och syster har köpt en civova elr hur man stavar aah en sån där liteen hund bara för att jag flytta ifrån dom guuuu va taskigt men alltid när vi har haft djur så är de jag som gör så dom dör kastar ut dom så dom blir is o allt haah men hatar djur blää men vill se civavan säkert söt?(a):) på den hära måndag som kommer ska ja börja skolan-.- jävla skit svenne skola asso dom kalla mig lixsom fjortis från ingenstans:S .. men kanske kommer aah diana du vet vart (a) på tisdag elr onsdag:d<3 hihi hade tråkigt i facebook älskar o bah skriva ngt när jag har tråk men aja ahah

Nathalie Dahlström Antar diana=gunnar emma=fisk natta=glass

Top of Form 1

HAHAHAHAHAHAAH

för 2 timmar sedan ·

for not för me goes yeaaah babe hahahh

för 2 timmar sedan .

:s

för 57 minuter sedan ·

emmmaa you can sing too meee

för 56 minuter sedan ·

hållkäften

för 55 minuter sedan ·

haahahahaa sjung den dära du skulle sjunga i skolan *jättee bra emma jätte bra*

för 54 minuter sedan ·

vilken :o
skulle nt sjunga i skolan !

för 53 minuter sedan ·

den dära låten du vet som du sjung elle tiden hos dig när vi åt jag bah ja får huvudvärk sen jag sjön du ba natta due bäst på o sjungaa?:O

för 51 minuter sedan ·

ööh , vilken ?!

för 51 minuter sedan ·

mamma kines pappa japan stackars lilla barn

för 50 minuter sedan ·

hahahahahahahha

för 50 minuter sedan ·


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0